Beleef Lichtjesavond in de Oude Kerk

Tijdens Lichtjesavond, op dinsdag 12 december 2017, bent u van 18.30 tot 22.00 uur van harte welkom in de Oude Kerk. In de kerk kunt u genieten van een gevarieerd muzikaal programma, onder het genot van een warme kop koffie, thee of chocolademelk. Ook vinden er verschillende activiteiten plaats in de wandelgangen rondom het thema ‘Sta eens stil…’

In de Oude Kerk begint om 18.45 u het muzikale programma met een samenspel van orgel en saxofoon.

Om 19.30 uur is er op het podium een spetterend optreden van Rhythm & Gospel Unity Choir, het gospelkoor uit de regio dat nu al voor de twaalfde keer een vast en gewaardeerd onderdeel is van de avond.

Vanaf 20.10 uur kunt u met het Gelegenheidsmannenkoor Westland meezingen met bekende kerstliederen.

Om 20.50 uur wordt de avond afgesloten met een bijzonder optreden van Charis Music, een landelijk gospelkoor dat in hun kersttour nu ook Delft aandoet. Charis Music heeft als missie om op een muzikale en eigentijdse manier het kerstverhaal tot leven te brengen (zie www.charismusic.nl). Op deze avond brengen ze een deel van hun programma ten gehore.

Heel de avond door kunnen kinderen en volwassenen kerstkaarten maken in de knutselhoek. Raak in gesprek met de drie wijzen of met elkaar en neem een kijkje bij de stands van verschillende organisaties.

Lichtjesavond 1 Lichtjesavond 2 lichtjesavond 3