Evangeliegemeente De Deur

Profiel van de gemeente:

Evangeliegemeente De Deur in Delft is een kerk van Christian Fellowship Ministries (CFM), een samenwerkingsverband van wereldwijd ruim 1700 kerken. In Nederland zijn er ongeveer 50 kerken bij CFM aangesloten.

Sinds 2012 komt de gemeente samen aan de Zuiderweg 80 in Rijswijk (Delft-Noord). Deze locatie is tevens de basis voor de diverse andere activiteiten om het woord van God te verspreiden. Voorbeelden van dergelijke activiteiten zijn toneel/sketches, optredens van christelijke bands en het draaien van christelijke films. Deze activiteiten vinden meestal plaats in het pand aan de Zuiderweg, maar soms ook in verschillende buurthuizen of zaaltjes. Bij mooi weer zijn er ook regelmatig evangelisatieactiviteiten op buitenlocaties in de Delftse wijken.

Voorganger:
Henk Brusse

Contactgegevens van de gemeente:

E-mail: info@dedeur.net
Website: www.dedeur.net